Przeprowadzka biura może okazać się dużo bardziej skomplikowanym przedsięwzięciem, aniżeli przeprowadzka domu lub mieszkania. Przede wszystkim przenieść w nowe miejsce należy nie tylko więcej mebli, elementów wyposażenia czy dokumentów, ale także elektronicznego sprzętu, który trzeba wcześniej zabezpieczyć. Z naszego wpisu dowiesz się, jak przeprowadzkę zorganizować, aby znowu wszystko było „na swoim miejscu”.

Nakreśl plan przeprowadzki

Grunt to dobry plan. Musi obejmować między innymi takie działania jak spakowanie  dokumentacji i zabezpieczenie sprzętu elektronicznego. Należy nakreślić w nim ramy czasowe, kiedy przeprowadzka jest planowana i jaki jest przewidywany termin jej zakończenia. Warto w planie zaznaczyć nawet takie szczegóły jak zawiadomienie pracowników o terminie przeprowadzki oraz wyznaczenie im pierwszego dnia w nowym biurze. Pamiętaj! Plan musi być realny, a zatem powinien uwzględniać dłuższy horyzont czasowy i mogące pojawić się komplikacje.

Wyznacz ludzi do poszczególnych zadań w trakcie przeprowadzki

Największym wrogiem każdej przeprowadzki jest… bałagan. Dlatego, aby operacja przeszła sprawnie, warto wyznaczyć różnych pracowników do poszczególnych zadań. I tak ktoś inny powinien być odpowiedzialny za pakowanie sprzętu i materiałów biurowych, ktoś inny za wybranie firmy przeprowadzkowej, ktoś za nadzór nad nią w trakcie przeprowadzki. Wyznacz pracownika, który dopilnuje, aby każdy pracownik i kontrahent wiedział, jaki jest adres siedziby nowego biura.

Znajdź odpowiednią firmę przeprowadzkową

Udana przeprowadzka biura to przeprowadzka, zorganizowana przez profesjonalistów. Wybrana zatem firma powinna być solidna i wywiązywać się z ustalonych terminów. Powinna dysponować odpowiednio liczną ekipą fachowców delegowanych do wykonania zadania. Właściwy wóz i sprzęty pomocnicze, służące do przewożenia wielkich gabarytów, to podstawa. Warto postawić na nasze przedsiębiorstwo, które zajmuje się nie tylko przewozem mienia, lecz również utylizacją starych mebli czy sprzętu. W trakcie przeprowadzki bardzo często bowiem okazuje się, że wiele rzeczy nie będzie potrzebnych w nowej siedzibie. Z nami pozbędą się ich Państwo szybko i sprawnie!

Jak zorganizować przeprowadzkę biura?